image2
יחסי ציבור – המפתח לחשיפה ללקוחות חדשים

 אם יותר אנשים יידעו על העסק שלך, והשירותים או המוצרים שמוצעים בו, יהיו לך יותר לקוחות. על העיקרון הפשוט הזה, הברור מאליו לכל איש / אשת עסקים, בנוייה התפיסה של שימוש ביחסי ציבור ככלי להגדלת מכירות וקידום עיסקי.

 בטבע נוצרו שתי "שיטות שיווק" : שיטת החתול ושיטת העכביש. החתול משוטט ברחוב בחיפוש אחר "לקוחות", וכשהוא רואה עכבר, הוא קופץ עליו בניסיון לתפוס אותו. כך עובדים רוב בעלי העסקים. העכביש, לעומתו, טווה רשת קורים לאורך זמן, ואז עוסק בענייניו בזמן שה"לקוחות" נתפסים בה. יחסי ציבור מוצלחים הם הביטוי היעיל ביותר של שיטת העכביש. סיקור תקשורתי יכול לחשוף את העסק שלך למיליוני לקוחות חדשים בין לילה, בעלויות נמוכות ובאופן אמין הרבה יותר מאשר כל שיטת שיווק אחרת.

לקוחות אפדייט תקשורת שיווקית, בהנהלת תום וגנר, נהנים מחשיפה תקשורתית משמעותית של פעילותם ועסקיהם ומהצמיחה העיסקית הנובעת מכך. באפדייט תקשורת שיווקית הצטברו ניסיון רב, ידע, יכולות קריאייטיביות וקשרים שיכולים לעמוד לשירותך. עד היום, עוד לא היה לנו לקוח שלא הצלחנו להביא לחשיפה תקשורתית משמעותית, ואנחנו מוכנים להמר על כך שאתה לא תהיה הראשון.