image2

הגוגלייזר – שלוט בתוצאות החיפוש עלייך

הגוגלייזר הוא כלי ייחודי שפותח ע"י אפדייט תקשורת שיווקית, בראשות תום וגנר. מטרת הגוגלייזר היא לאפשר לך להשפיע על תוצאות החיפוש הכוללות שמתקבלות ממנועי החיפוש באינטרנט אודותייך, אודות העסק או אודות המתחרים.

להבדיל מקידום אתרים רגיל, שמטרתו היא לקדם את האתר שלך מול מילות חיפוש הקשורות לתחום העיסקי שלך (למשל, אם יש לך משרד עורכי דין, קידום האתר יגרום לכך שהוא יגיע למקום גבוה יותר בהקשת "עורכי דין") הגוגלייזר פותח במטרה להשפיע על כלל תוצאות החיפוש המתקבלות כאשר לקוחות פוטנציאליים מנסים לאסוף מידע עלייך או על העסק שלך ישירות. אם כשמקישים את שמך או את שם העסק במנועי החיפוש השונים מתקבלות גם תוצאות לא מחמיאות או לא רלוונטיות, אם היית רוצה שבתוצאות החיפוש יתקבלו הרבה יותר איזכורים של שמך, אם תוצאות החיפוש הראשונות עלייך אינן מזכירות דברים הנראים לך חשובים – הגוגלייזר פותח בדיוק כדי לפתור בעיות אלו, בתשלום לא גבוה. כפועל יוצא, יניב השימוש בגוגלייזר גם קידום כללי לאתרך.  בנוסף, הגוגלייזר יכול לשמש גם לשינוי תוצאות החיפוש המתקבלות בהקשת שמם של מתחריך.

למידע נוסף ולהזמנת שירות גוגלייזר ניתן לפנות לתום וגנר, מנכ"ל  UPdate  (אפדייט) תקשורת שיווקית – כתובת מייל זו מוגנת מפני spambots, יש לאפשר JavaScript על-מנת לראות את הכתובת