image2
תום וגנר מסביר על מחאה פוליטית בערוץ 10  



 
ריאיון עם תום וגנר הכוורת של פרץ

haaretz"זה היה כמו לטפס על האוורסט עם תחתונים וסנדלים כשכל הזמן זורקים עלינו רפש", כך תימצת אתמול תום וגנר, דוברו של יו"ר העבודה הנבחר עמיר פרץ, את תלאות הקמפיין הארוך שקדם למהפכה במפלגה. אתמול, לא הפסיק הטלפון של וגנר לצלצל. הרבה מברכים, הרבה פניות של אנשי תקשורת. לדבריו, הוא לא עצם עין כבר 72 שעות. "עשינו את זה", אמר, "את מסע הבחירות הזה לא התחלנו מאפס, אלא ממינוס 4,000. עשינו את הבלתי אפשרי ובסוף אכלנו את האוורסט בביס".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
הבלתי מנוצח מחוות השיקמים

maariv"ידענו שביום חמישי בלילה נפגש 'פורום החווה', ושההחלטה שם הייתה לדחות את הפגישה עם פרץ - הם רצו לעשות לנו תרגיל ולמנוע מצב שבו העבודה תצביע בעד החוק לפיזור הכנסת", הסביר תום וגנר, יועץ התקשורת החרוץ של פרץ. לוגנר יש סיבות טובות לחשוד בכנות כוונותיהם של יועצי שרון. במשך שלוש שנים הוא עבד במשרד של איל ארד וליאור חורב. "יש לי היכרות אינטימית איתם", הוא אומר. "אני מכיר את צורת החשיבה שלהם ואת דרך קבלת ההחלטות שלהם. שלוש השנים במחיצתם הטביעו בי את חותמן".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
תחבולה בתעמולה

ynetבנוגע לשידור קטע הראיון מתכניתו של יאיר לפיד אמר וגנר: "לא היתה כל כוונה להכניס את יאיר לפיד למרכז. התשדיר מתמקד באהוד ברק והוא המרכז. אם לפיד נפגע אנחנו מצרים על-כך. כל העניין נמצא בבירור משפטי".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
הפוליטיקה העדתית ועמיר פרץ

maarivשאלתי את דוברו של פרץ, תום וגנר, האם יו"ר העבודה התכוון שעל אנשים מזרחיים, נחשלים ועניים קל יותר לעשות מניפולציה. "אמא שלי קראה לי תום. את חושבת שהיא בחרה בשם הזה כי היא חשבה שיהיה קל לעשות עלי מניפולציה?", הוא השיב. "אולי פרץ התכוון לכך שתמימות, בניגוד לתחכום יתר, זה דווקא דבר יפה?"


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
רה"מ לוקח בחשבון שימיו בתפקיד ספורים

maarivגם שר הביטחון עמיר פרץ החליט להוציא מעז מתוק: הוא פתח בקמפיין חדש שישחק לטובתו, כך הוא מקווה, הנשען דווקא על דוח וינוגרד. "גיבשנו מסמך של שני עמודים שכולל רק ציטוטים מדוח וינוגרד, והם יישלחו לחברי מפלגת העבודה", הסביר תום וגנר, יועץ התקשורת של פרץ.


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
ערב טוב? לא לעמיר פרץ

maarivדוברו של יו"ר העבודה, תום וגנר, התקשר להפקה של גיא פינס וביקש מהם שלא לשדר קטע מראין ספונטני שקיים עמו כתב השטח של התכנית, חיים אתגר. בתוך כך  נזף בהם וגנר על כי הראיון לא תואם עמו ונכפה על פרץ.



להמשך הכתבה לחץ כאן...

 
תשדירי הבחירות: סיבוב ראשון

ynetתום וגנר, דובר מטה ברק לתקשורת אלקטרונית, וליאור חורב, מנהל מטה ההסברה ומרכז הצוות האסטרטגי של שרון, מוכנים, בשלב זה, לפרט קצת יותר ממה שצפויה להיות תעמולת בחירות 2001, שלראשונה בתולדות המדינה, יתנהלו כמו קמפיין נשיאותי שבו יש רק שני מתמודדים. הנה כל התשובות


להמשך הכתבה לחץ כאן...

 
וגנר ל"בן אור תקשורת"

ynet תום וגנר, עד לאחרונה מנהל מחלקת מאבקים ומשברים בחברת יחסי הציבור "אקטיב 2000" שבבעלות איל ארד וליאור חורב, יכהן כמנהל התקשורת של משרד הייעוץ "בן אור תקשורת", בבעלותם של אוריאלה בן צבי ודידי רמז.


להמשך הכתבה לחץ כאן...

 
בעד או נגד: שימוש במגיבים שתולים באינטרנט

ynet תום וגנר בעל חברת יחסי הציבור אפדייט, מפעיל ארבעה אנשים שמתחזים בפורומים וברשתות חברתיות

לא קל לגרום לגולשים בפורום להאמין שאתה אחד מהם. בגלל זה אני בונה אישיות שלמה לדמויות שאני שותל, ואני דואג לערב אותן גם בדיונים שלא קשורים למוצר שאני מקדם. רק אחרי שהאנשים בפורום מאמינים שהדמות אמיתית, אני מתחיל להעביר את המסרים של הלקוח שלי. לפעמים אנחנו מפעילים בפורום כמה דמויות - אחת שואלת, השנייה עונה. פעם גם הורדתי דירוג של תוצאת חיפוש בגוגל שהובילה לכתבה על הגירושים של הלקוח שלי, באמצעות שתילה של לינקים לכאורה תמימים לכתבות.

לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
נשקלת תביעה: המשטרה מפירה זכויות עובדי כוח אדם

ynetבאמצעות יועץ התקשורת שלו, תום וגנר, מסר פרץ: "לא יתכן שהמשטרה כגוף שמטרתו לאכוף את החוק, מפר אותו בצורה גסה ואינו מיישם את חוק חברות כוח האדם ומפלה לרעה את אותם העובדים. אם המשטרה לא תשלם בקרוב את הכספים המגיעים לעובדים אלה, לא תהיה בידנו ברירה אלא לתבוע אותה".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
מטה פרס בעתירה נגד : קמיעות מיץ הענבים

ynetיועץ התקשורת של עמיר פרץ, תום וגנר: "פרס פשוט מנסה להעביר מסר למצביעים בגבעתיים, בחיפה ובקיבוצים, שהאיש הזה, פרץ, עם השפם, הוא לא משלנו, שהוא מסתובב עם קמעות, כמו הש"סניקים. העתירה ביזארית, ויש פה ניסיון מאוד מתוחכם ובזוי לפגוע בעמיר פרץ. האם פרס רוצה להוציא את מיץ הענבים מחוץ לחוק? במפלגת העבודה הקמעות לא עובדות. אנחנו לא עד כדי כך מפגרים".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
פרץ מציג: כך שיבח אותי וינוגרד

ynetלדברי תום וגנר, דובר הקמפיין של פרץ, "הציבור צריך לדעת שמבחינת שר הביטחון, מדובר בדו"ח מעורב, שמחמיא לשר הביטחון על תפקודו על פני עמודים רבים. גם בנקודות בהן מותח הדו"ח ביקורת על פרץ, יש סתירות פנימיות רבות".


לכתבה המלאה לחץ כאן...


 
שדרות: תושבת התלוננה כי הוצע לה שוחד

ynet תום וגנר, דוברה של אחלמה פרץ טען, כי "מאז הבוקר אנחנו מקבלים טלפונים על כך שמציעים לאנשים כסף תמורת הצבעה לדוד בוסקילה. ניסינו לבדוק ולאמת את זה, אבל אנשים סירבו לדבר איתנו. בצהריים הגיעה אלינו ויינר וסיפרה לנו את הסיפור המדהים שלה. עודדנו אותה להגיש תלונה".

לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
ההומואים והלסביות מאחורי פרץ

maarivיועץ התקשורת של פרץ, תום וגנר, אמר כי העבודה מברכת על הצטרפות הקהילה למפלגה: "אחד הדברים החשובים שמנחים את פרץ הוא סיום הפוליטיקה הסקטוריאלית וכינונו של מצב חדש בו אנשים ישפטו לפי עמדותיהם, ערכיהם ומעשיהם ולא לפי מוצאת, מינם, דתם או נטייתם", אמר וגנר.


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
פטור למע"מ בשדרות

GLOBESבנוגע לשאלה האם אין ניגוד אינטרסים בין הבחירות לראשות העיר להצעת החוק של פרץ אמר יועץ התקשורת של עמיר ואחלמה פרץ, תום וגנר: "ודאי שעמיר פרץ יהיה הראשון להתייצב לכל יוזמה שנועדת לסייע לתושבני שדרות הסובלים מאימת הקסאמים". "ברור שאחד מיתרונותיה של אחלמה פרץ הוא יכולתה לרתום לעזרת שדרות גם כוחות מחוץ לישוב ולראיה ניתן לציין את 10 חברי הכנסת מהסיעות השונות שהצטרפו להצעה".

להמשך הכתבה לחץ כאן

 
אנחנו יודעים מה אתה מצביע - בחירות בתע"א

nana10השיטה הזו מאפשרת "זיוף שרשרת", אומר תום וגנר, יועץ התקשורת של אזולאי. "נניח שאתה עובד, שבא להצביע, ונניח שאני אחד מהאנשים של כץ. בכיר במערכת", מסביר וגנר. "אני עומד בכניסה לקלפי, ויש אצלי בכיס טופס חתום, שמסומן בו כבר השם של חיים כץ. אני מבקש ממך להכניס את הפתק הזה, ולהחזיר לי את הפתק החתום שאתה מקבל בקלפי".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
המקררים והמוזות

maarivתום וגנר, דוברו של פרץ ממהר להביא עוד שמות של יוצרים ואמנים שהתגייסו למאמץ האלקטוראלי: "משה איבגי הודיע על תמיכה בפרץ אבל לא התפקד. לעומתם, דורון צברי, עמוס לביא, שחקנית ה"קאמרי" עדי גילת, יוסי מדמוני ואבי שמש, כבר בפנים".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
"כולם רוצים שפם"

maarivתום וגנר, דוברו של עמיר פרץ, מסר בתגובה להצטרפותו של צברי: "זה דבר מבורך שיותר ויותר אנשים מקבוצות מגוונות רואות במפלגת העבודה את האלטרנטיבה האמיתית לשלטון שרון, שדרדר את ישראל לקטסטרופה חברתית. הצטרפותו של דורון צברי אינה דבר תלוש מהמציאות. לא מדובר ביוצר תוכניות ילדים או אופרות סבון שמחליט להצטרף למערכת. מדובר באדם ערכי וחברתי שיודע כי מפלגת העבודה היא המקום החברתי והערכי להצטרף אליו".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
לבטל את החנוכיה?

maarivהאנשים המודאגים הם תום וגנר, מנכ''ל ''אפדייט תקשורת שיווקית'' וליעד אורתר, מנכ'ל המשרד לייעוץ סביבתי ''ארקדה''. וגנר מסביר שמצד אחד באמת יש הילכות, מסורות ומנהגים מאוד ירוקים - כמו ט''ו בשבט למשל. מצד שני, ישנם מנהגים שהוגדרו כאשר העולם נראה היה אחרת לגמרי, והיום הם צריכים לעבור איזושהי רפורמה או טרנספורמציה ולהתאים עצמם לחיים על הכדור הסובל שלנו.


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
"ביילין הופך לקברן של מרצ"

maarivעשרות ראשי סניפים ופעילים ממרצ-יחד הציעו ליו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, להצטרף למפלגתו. ההערכה אז הייתה שהסכם האיחוד בין שני הצדדים ייחתם במהלך הימים הקרובים.  המגעים התנהלו בתיווכו של יועץ התקשורת של פרץ, תום וגנר, שהיה בעבר איש מרצ.


להמשך הכתבה לחץ כאן...

 
השתתפות ברק בפופוליטיקה בוטלה

ynet"מנכ"ל רשות השידור התערב בשיקולים פנימיים של המערכת", מאשים תום וגנר, דובר מטה ברק. "ריח רע מאוד עולה מההחלטה, במיוחד בהתחשב בעובדה שפורת הוא חבר טוב של אחד המועמדים ואף העיד לטובתו במשפט בנזימן". וגנר אף טען שלא סביר שמועמד אחד יוכל להכתיב בסירובו את השתתפותו של המועמד השני.


להמשך הכתבה לחץ כאן...

 
רונאלדו יבקר ברשות הפסטינית

ynetדובר מרכז פרס לשלום, תום וגנר, מסר כי רונאלדו יגיע כמוזמן המרכז גם לשטחי ישראל.

 

 

להמשך הכתבה לחץ כאן...


 
עם חופשי: נעתור אם לא תבוטל האפלייה העדתית ברבנות

ynetדובר תנועת עם חופשי, תום וגנר, הסביר כי "על-פי חוק יסוד חופש העיסוק, צריך להיות אפשרות גם לילד ספרדי קטן שחלומו להיות הרב הראשי האשכנזי לישראל, לזכות בתפקיד. או שלא יהיה תפקיד כזה".


להמשך הכתבה לחץ כאן...

 
המפלגות לא יטיסו מצביעים לקלפי

ynet"ויתרנו על זה בשל יחסי עלות-תועלת", אומר תום וגנר ממטה הבחירות של אהוד ברק. "בבחירות הקודמות עשינו את זה, זה היה מרשים, קיבל סיקור יפה, אבל בשורה התחתונה לא הגיעו יותר מדי מצביעים לקלפי, ולכן השנה אנחנו לא עוסקים בזה".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
פנייה ל"שלום עכשיו" - השלטים שלכם פוגעים בהתנתקות

ynetתום וגנר, שעובד במשרדו של אייל ארד, פנה לחברי כנסת ואישי שמאל וביקש להסיר את קמפיין"שלום עכשיו", משום שהוא פוגע בסיכוייו של ראש הממשלה להעביר בליכוד את תוכניתו. שלום עכשיו: ממשיכים כרגיל.


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
מטה פרס: פרץ פורש מהמירוץ, פרץ: שטויות במיץ

ynetיועץ התקשורת של פרץ, תום וגנר: "לא היו דברים מעולם, זה קשקוש ושטויות במיץ עגבניות, עמיר פרץ מתמודד כדי לשקם את מפלגת העבודה ולהוציא אותה מחיבוק הדוב של הליכוד אליו הכניס אותה שמעון פרס. עמיר פרץ מתמודד עד הסוף ומתכוון לנצח ולתת פייט לליכוד".


לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
משרד החינוך מחסל את הלימוד בדו קיום

ynetההורים וצוות בית הספר מנסה כעת לבטל את רוע הגזירה באמצעות פנייה לכל המשרדים הממשלתיים הנוגעים בעניין, וגם לגופים פרטיים, בהם קבוצת "דו קיום בעסקים", בראשה עומדים מאזן גנאים מסכנין ואיש הפרסום תום וגנר, הפועלים אף הם בניסיון לקדם את המשך פעילותו של בית הספר.


לכתבה המלאה לחץ כאן...


 
פריימריז מנומנמים במיוחד

GLOBESהמטה הזה נשען על תקציב מוצהר של מאות אלפי שקלים - כרבע משני מיליון השקל שהחוק מתיר לגייס. עיקר התקציב יופנה על כן לארגון יום הבחירות. השאר כבר הושקע בשכירת שירותי ייעוץ התקשורת של תום וגנר - שמלווה את עמיר פרץ במהלך השנים האחרונות.

 

לכתבה המלאה לחץ כאן

...

 
מרדכי וטורנה צ'ילבות

wallaתום וגנר, איש יחסי הציבור של מסעדת  הפריים: "פנינה הוזמנה לחגוג את המימונה עם שאר הכוכבים...."

 

לכתבה המלאה לחץ כאן...

 
ריאיון ב"עין השביעית" על הסיקור התקשורתי של עמיר פרץ

7eye1 תום וגנר, יועץ התקשורת של פרץ: "זה לא מקרי שיש מלות קוד שחוזרות על עצמן: 'אפל', 'חשוך', 'כוחני'. ההסתדרות היתה שק החבטות הלאומי בשנים האחרונות. דיברו עליה כעל מנגנון מושחת ואפל. לפרץ היתה תדמית תקשורתית של מנהיג פועלים כוחני שמוביל שביתות אלימות. גם לאורך כל הפריימריז למפלגת העבודה פרץ הוצג כאיום על מפלגת העבודה, כדמות כוחנית".

להמשך הכתבה לחץ כאן...

 
סך הכל